Knihkupectví NaVysokou

Nákupní košík Košík
Strategické řízení značky, případové studie

kolektiv autorů

Strategické řízení značky, případové studie

Publikace volně navazuje na knihu Marie Přibové a kol.: „Strategické řízení značky – Brand Management“, vydanou v roce 2000; vůbec poprvé u nás přináší případové studie, které ilustrují úspěšnou praxi brand managementu v České republice. Každá případová studie se soustřeďuje na jasně definovaný rozhodovací problém z oblasti řízení značky, od kterého se odvíjí analýza, návrh variant, výběr optimálního řešení, ve většině případů je popsáno i definitivní rozhodnutí a jeho důsledky při zkvalitnění práce podniku. Takto komplexní materiál, který je zasazen do určitého času, prostoru a konkurenčního prostředí klade otázky a na tyto otázky pak odpovídá. Vytváří tak prostor pro aktivitu čtenáře při posuzování jednotlivých kroků, závěrečného definitivního rozhodnutí a jeho důsledků.

Cena
1,- Kč
Město vydání: Praha
ISBN: 80-86419-38-X
Formát zboží: B5
Počet stran: 280
Kód zboží: 204066